Sunday, October 11, 2009

Jamuan Raya ~Sponsored by Uji~


Me and the clans

Jamuan Raya ni buat kat depan umah mak aku kat Puchong..makanan semua order dgn caterer..

2 hidangan ni jer buat sendiri..

Yang ini 'Ayam Asam Rom' (makanan org Raub) yg disediakan oleh adik iparku (laki Uji..)

Ini Trifle yg aku sediakan untuk majlis nih..licinnn..tinggal byk tuh jer..heheh

Selain sebagai Jamuan Raya..Uji jugak sambut birthday anak dia, Rayyan yg ke 1...

Majlis bertambah meriah dgn kehadiran anak-anak yatim dari Rumah Anak Yatim Limpahan Kasih, Puchong..
Emm..seronok layan budak2 nih..

Diaorg tak nak mkn pun..byk main dan berminat dgn kek jek..(dgr cerita byk lagi umah yg diaorg nak singgah selepas ni)..

Seronok la tuh dpt goodies..hehe

Antara makanan yg dihidangkan..



Ahkak ni pun seronok dpt goodies..

Birthday Boy dan maid dia..

Eryna & Shasha (kakak birthday boy)
Mcm sebayakan..?..padahal shasha 4 tahun..eryna baru 2 tahun lebih..heheh

No comments: