Friday, October 9, 2009

Jamuan Raya Ofis


Jamuan raya ini adalah gabungan dari 2 jabatan yang berlainan bahagian..tp memandangkan kami dok satu level so tong-tong lah buat sekali..

Inilah hasil kerjasama dan perpaduan yang dipupuk..chewah!

Tema jamuan nih ialah batik & pelikat...semua hadirin kena berkain batik bagi wanita dan berpelikat bagi lelaki..

Amacam?...malatop tak ID kitaorg?..

Semua makanan ada namanya yg tersendiri..hehe


Ignore la makcik tembam yg berbaju hitam ittew...hahahhaha (ini la aku malas pose tepi org kurus)..kuangkuangkuang..

Ini pulak jamuan raya Bahagian Hal Ehwal Korporat kat bangunan HQ..apa nak buat..ada 2 jamuan dalam satu hari..mmg beraya jer la pagi petang tu..brghh (excuse me)..heheh

Yang ini nan ado temanya..

Melantak jek korjenyeeerr

No comments: