Tuesday, September 15, 2009

Shopping Raya


Raya tahun ni..kitaorg dahulukan Eryna dari segala segi..persiapan untuk aidilfitri dah lama kitaorg buat sikit2 takut tak terkejar kalau buat last minute..

cantik tak gaun nih?

yang nih pun cantik kan?

Anak dara tengah test baju..

aku minat gown nih..papa dia pulak wat muka kelat..tak suka la tu..hehe

Masa nih shopping dgn maktok & tokwan..sian..menunggu ibu masing2..hehe

Makcik tolong jaga yer..sementara ibu2 menyopping..

Muka puas hati!..hehe

Sesi menyopping untuk Eryna dh buat beberapa peringkat dari bulan Julai lagik..tema kaler kitaorg sekeluarga tahun ni ialah cream gitu..semua baju yg memerlukan tailor dh ditempah awal2 lagik kat makcik tailor turun temurun kami (dia mmg dh sign kontrak seumur hidup dgn family aku, family uji, mak bapak aku & mak tam pak tam aku sefamily)..hehe

Tengah tunggu bapak dia bayar..

Kat sini byk jeans lawa2..

Ya..pilih..pilih..jgn risau..papa bayar..hehe


Kuih raya dh pun siap ditempah kat Emy & Yati (diaorg nih pun dh sign kontrak seumur hidup dgn aku untuk bekalkan kuih raya kaedahnya!hehehe)..

Lega..kasut anak dara pun dh beli..

Tahun ni aku beraya kat Bt. Pahat dulu dari 18-20/9/09 pastu sambung raya ke Rompin dari 21-25/9/09..Jemputlah datang beraya sekiranya tersesat kat both area tu..hehe

Aku jugak nak amik kesempatan ni untuk mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" kat semua pembaca blog aku nih, kawan2 dan lawan2..hehe..
Maafkanlah segala dosa aku selama nih sekiranya ada terkasar bahasa atau terkecil hati dgn aku..korang maafkanlah yer..Halalkan juga apa2 yg telah aku termakan, tertelan atau terambil yer..

OK lah..Sekian sahaja laporan persiapan raya dari kami sekeluarga (untuk setakat hari nih)..heheh..

2 comments:

Yezzaaa19 said...

Wawawa..kecik2 dah pandai beregek!..bagus2...

RizQin said...

budak ni mmg kaki melaram!