Thursday, September 17, 2009

Shopping kat Jln TAR..


Aku baru balik dari Jalan TAR nih..penatnya..tp puas hati sbb apa yg dihajatkan semua telah dibeli..hehe
Semlm pun dh pergi tp ada yg tak cukup haruslah repeat lagik..huhuhu..Cakap byk takde guna..tgk je pic uolls..


Mula2 serang kedai tudung..

Pastu tudung ikin..

Tudung ikin lagik..penatnya..kedai tudung saji je tak pergi lagik!...kuikuikui

Singgah SSF kejap sbb nak beli bekas keronsang utk cikgu2 Eryna kat taska..ada beli keronsang utk mereka sempena aidilfitri semlm so nak hiaslah sikit bekasnya..

Eiii..geram btul tgk bunga2 ni...mcm hidupkan..

Antara mende yg aku suka tgk ialah cermin..cantik2..

Kotak mengkuang nih la aku beli kat SSF td..nak letak kerongsang..

Antara keronsang yg aku beli..

Setelah siap dihias dgn bunga2 yg aku beli kat SSF gaks..cantek tak?

wokeh..dh siap semuanya..boleh la aku distribute balik nnt masa amik Eryna..hehe

5 comments:

pn_fateen07 said...

cantek2... kalau eryna sekolah kat taska tnbr.. cikgu2 tu dapat cam ni gak ke??? hihihihi...

Yezzaaa19 said...

Aku rasa..x dpt kot!..hahaha..

Emy said...

errmm ni kes bodek cikgu!!

RizQin said...

Fatin: Mestilah dapattt...aku appreciate sape yg buat baik dgn aku..hehe

KD: Tak aik tau..mestilah bagi..besar jasa2 cikgu nih..

Emy: Haruzlah nyeh..hehe

Yezzaaa19 said...

setakat 3-4 org ko boleyy ler..cer klu dah 15 org pengasuh!...Tak tumpor..(ckp org perak!..(mati!) nak spend beli mende2 tu kat pengasuh???..

Aku bagi kad raya & kuih raya jer kot..hihihi