Thursday, September 10, 2009

Pemberian Yg Mengejutkan..


Seronok tak korang kalau dtg2 je keje..ada org tunggu kat pintu depan ofis ko dan pass kuih raya kat korang?Seronokkan..rasa dihargai..rasa terkejut umpama menerima jambangan bunga di hari kekasih!huhuhu..terlebih sudah...hehe

Perasaan tu lah yg aku rasa masa g keje hari ni pabila tiba2 ada sorg mamat nih pass kuih raya..semua staff yg lalu situ dapat sorang satu..ini adalah inisiatif daripada pihak koperasi syarikat sempena aidilfitri..baguskan?..koperasi company korang ada wat mcm nih..atau ada tak yg bagi lebih lagik..misalan hamper ke atau duit raya?..

No comments: