Friday, September 11, 2009

Keropok sama besar dgn tuan..

4 comments:

pn_fateen07 said...

nyeh.. apa menu harian eryna.. sedap tul aku tengok badan dia.. adeeb skang ni susah nak makan dah kurus dah anak aku tuh... laki mek bising dah...

Yezzaaa19 said...

byknyer kepok?..beli kat mana tu?..

Fating:..bagi ler mkn vitamin..kasik dia berselera nak mkn...(Oit!..aku pulak yg menjawap!..hahahaha)

Emy said...

laki ko nape nk bising lak teen, dia pn kurus kering... hehehehe

RizQin said...

Fatin: aku bg dia mkn minyak ikan je..dia pun mmg suka mkn mende tu..kat school pun dia mmg kuat mkn..cikgu dia kata..hehe

KD: kepok tu beli kat mini market..nampak je terus dia mintak bapak dia belikan..nafsu besar..makan tak setara mana pun..

Emy: hehe..nak tergelak dgr statement ko nih..kadang2 budak2 ni ikut genetik mak bapak jugak kan?..