Saturday, September 19, 2009

The Chronicles of Raya//2nd Day//


Nothing much..jalan2 area Bt. Pahat tu jek..nak mkn..puasa lagik kann..masa jalan2 tu teringat Eryna mmg nak gelang dh lama..so kitaorg masuk kedai emas kat situ dan terus beli gelang kat ahkak tu..suka sangatt dia..sengih jer..puas hati la tu..

tengoklah anak aku nih..mcm model barang kemas tak?..hahahhah..kecik2 dh ada talent..

awat hang pandang cheq??...tak caya kaa...hahahha

Tapi jgn tak tau..pas beli gelang tangan nih..dia mintak gelang kaki pulak..umang aih!..inilah bahananya kalau ada ada anak pompuan..heheh..tapi tetaplah tak leh lawan mak2 hayyam rompin kannn..

haaaa..tu diaaaa!!..sakannnn...hehehhehe..
mn nak tumpah gravy kalau tak ke pinggan khennn..

4 comments:

Yezzaaa19 said...

Haiyaaa..nih jualan lelong barang kemas ka???...

pn_fateen07 said...

harga emas naik pun korang beranik lagi tempuh kedai emas ye...

RizQin said...

nak buat mcm mn..ahkak aku tu dh mintak2..sian

Emy said...

gelang emas + mulut mcm bertih jagung mesti menjadi.. eryna ada gaya mama dia tuh!