Tuesday, September 15, 2009

Ramadan Buffet Chronicles




Kebetulan mak aku ada sini..nak ajak dia berbuka kat luar..so decide nak belanja dia buffet ramadan KGPA kat Bukit Kiara..eryna punyalah seronok sampai tak nak balik..kuikuikui..puas hatilah bawak budak kecik nih sbb dia pandai menikmati makanan..truly anak omak!hehe

Muka mcm orang puasa jugak kan..?curlast!hehe

Dah tak larat nak kunyah..hehe

Kambing golek...nyum..nyum..nyum

pose sebelum pulang..eryna dh tukar baju sbb dh comot dgn makanan..hehe

Kali kedua pergi dgn Aida pulak..sbb dh lama tak jupe so ajak berbuka sekali kat KGPA lagik..

pose-pose sebelum buka puasa..

Wajib amik kambing golek everytime..

Knp aku suka buffet ramadan kat sana?

1) Ada kambing golek yg best
2) Harga yg berpatutan..buffet ramadan dia baru RM46 per pax..
3) Berbaloi-baloi...kagum dgn diaorg sbb tak kedekut..selalu refill bila makanan dh abis..takdelah dibiarkan kosong jek..terkebil2 je sapa2 yg tak sempat amik makanan tu nnt..(mcm yg pernah kitaorg alami kat Intekma tahun lepas..)

Kambing golek kesayangan..hehe

12/9 - kitaorg berbuka kat Sunway Hotel pulak..menu makanan mmg la byk tp tak memenuhi citarasa aku la..i miss my kambing golek..nyumnyumnyum..kalau nak compare SH dgn KGPA..aku tetap suka kat KGPA lagik..best..

Budak puasa besar..

Orang belum azan dia dh mkn..kat SH ni pencahayaan dia tak berapa baik la..suram jek..

Tak dpt kambing golek..kari kambing pun jadilah..

emmm..i love oyster very much!..but still tak leh lawan oyster kat Sheraton..besar2 isinya..

erk!..kenyangnya...

Bulan puasa kali ni aku jarang masak kat umah..kalau tak berbuffet kami mkn kat restoran tomyam dekat2 area umah jek..salah satu kedai tomyam popular kat puchong is Alissara Tomyam..mmg best..try arr sekali kalau pegi puchong next time..hehe..

Menu tomyam yg biasa diorder..

Siapa puasa yang yuk?...jari tunjuk kat aku..voley?

2 comments:

Yezzaaa19 said...

Nampak menarik! KZ musti sukerrr sbb ada daging kambing!..

RizQin said...

ya..boleh geng dgn saya..hehe..saya pun suka kambing!