Saturday, August 8, 2009

Majlis Pertunangan CT


Sebelum puasa berlansung majlis pertunangan CT(adik perempuan aku yg last)..kat umah mak bapak aku kat puchong..Dia bertunang dgn orang Kedah yg menetap di Sg. Buloh..

Baju kuning tu pak ndak aku merangkap wakil pihak perempuan..pak ndak aku nih..mmg suka wat keje2 mcm nih..hehe..sib baik dia ada..boleh la harapkan..

Baju merah petak2 tu pulak wakil pihak lelaki..tu semua sedara pihak lelaki..

CT dah turun untuk upaca menyarung cincin..yg baju hitam tu la bakal mak mertua dia..hehe

Majlis diserikan dengan hantaran daripada pihak perempuan & lelaki..



dari pihak perempuan kepada lelaki..



deposit RM4000

dari pihak lelaki kepada perempuan..

Tinggallah 2 je yg tak kawen lagik pasni iaitu adik2 lelaki aku Ary & Wan..ntah bila la mak aku nak dpt menantu pompuan..huhuhu

antara orang2 kuat pada hari itu..lakiku serta abang iparku..hehe

adik iparku pun orang kuat gak...orang kuat makan..*larikkk

Jeps janganlah dilupakan..ayu tak dia?hehe

Aku doakan semoga jodoh mereka berkekalan..

2 comments:

Emy said...

bila bertunangnya nie? eh ct badan naik betul kan? ms dulu dia kurus kering..

Yezzaaa19 said...

Ko x doakan utk jeps ker??..huhu