Friday, July 10, 2009

Birthday Boss Aku..


Hari ni Birthday bos aku yg ke...??..KOrang kira jer lah jumlah lilin tu..hehe..

Kitaorg beli kek masa break td & mkn kat opis jek..takde hadiah apa2..takde mkn sampingan lain...hehehe sempoi..

gambar takde kena mengena dgn jalan cerita..

Tada!ni la birthday boy nyer...BOY ke?heheheh

Kena paksa tiup lilin dgn kitaorg...hehe

Sebelum tu kitaorg pi mkn2 kat burger king kat mv dulu..

Mkn ikut ske hati korang..

cara ni voley..

cam ni pun voley..

aku punya cara tak leh tunjuk..tak sesuai utk tontonan so tgk bil aku jer la ek..

3 comments:

pn_fateen07 said...

ko .. anne.. memang setiap tahun ker.. seleburit cam ni...

RizQin said...

tak la..baru tahun ni..nak bg boss hepi..

Yezzaaa19 said...

Ehhh..boss ko bila pencen??..takan ler boss aku pencen dulu??..