Tuesday, June 9, 2009

~RODA2 Kotaraya~


Tajuk takde kena mengena dgn cerita sebenarnya..gimmick jer lebih..hehe

Lepas balik kg hari tu..aku cuti hari Isnin (8/6/09) amik off in lieu hari Agong pada 6/6/09 tu..saja nak guling2 kat umah..

Masuk-masuk jer keje hari ni..boss aku dh sebok suruh g Wisma *N* jln Timur utk tolong2 diaorg buat program RODA kat situ..cheh! masa diaorg g luar KL hari tu sikit habuk pun tak ajak aku (walaupun mmg aku tak nak g pun kalau diaorg ajak..tp manis2 lah sikit kan..hahaha!!)..kali ni kat KL baru nak ajak aku..*sambil betulkan tali bra...macam baguz jek..hahahah!!

So pagi2 aku dh suruh laki aku hantar aku ke Wisma *N* ittew..malas aku nak bawak keta..parking susah..!

Sib baik program RODA tu half day sajork..kalau tak..sigh!

boss besar ckp

Boss aku tgh present..

Bila kebosanan menguasai diri..mulalah tgn gatal mencapai HP..klik-klik sana sini..

Pemandangan dari tingkat 20, wisma *N*..nampak taman jaya tu?

Lepas tu apa lagi..mkn lah..

No comments: