Friday, June 12, 2009

Puchong Nite Walk


Tahukah korang kat Puchong sekarang dah ada kedai ala-ala Up town atau Danau Kota?..yes uolls..

Kedai-kedai ini bertempat di Puchong Maju Jaya..opposite Restoran Deen..velakang ittew Mobil..

Kalau uolls dari Kajang/Bangi/Putrajaya..lepas bayar tol nak ke Puchong tu..terus belok kiri bila saja nampak Mobil..jalan terus..pastu belok kanan..mmg dh nampakla kehavoc an suasana tu..

Kedai-kedai ni beroperasi hampir setiap malam kat situ bermula pada pukul 8 malam..mcm2 barang ada..mcm kat danau kota tu la jugak..

Dah penat berjalan..berdukung pulak..

sampai rumah terus melepak..penat la tu..

Inilah brg2 yg berjaya di pow dari aku..

2 comments:

Emy said...

rajin ko jelajah tempat2 awam gini kan?? mak tabik toing toing!

RizQin said...

nak buat apa lagi noks..nak peluk laki kat umah..dh bosan..tak kan lah nak memerap jer kat umah..terpaksalah pegi kat tempat2 mcm ni..

kalau muda2 dulu leh la g clubbing