Saturday, June 13, 2009

Pasar Malam Puchong Prima

Ada pasar malam baru buka kat area umah aku..jarak pasar malam ni dgn umah aku sgtlah dekat..ibaratnya sebatang rokok tak abis hisap...hahaha..jalan kaki pun boleh taw..pasar mlm ni bukak setiap hari sabtu mlm ahad..

Area pasar malam ni betul2 bermula dari Restoran ABC dan berakhir ke hujung Petronas..boleh tahan pjg jugak la...Makanan yg dijual kat sini mcm pasar malam yg lain jugak..

Setiap sabtu mmg aku tak mis beli satay & bakso kat sini..rasa dia mmg terbaikk..! Kuih favorite aku, kuih telinga keling a.k.a kuih peneram pun ada jual..

Eryna pula seperti biasalah..pow mainan jer..tapi dia pun ada favorite dish iaitu laksa utara..sekali mengadap..abis satu mangkuk untuk dia sorang..tengok badan la kann...hehe

2 comments:

Emy said...

aku selalu g psr malam putra heights jek.. psr mlm ni hari apa? leh g jgk nti..

RizQin said...

hari sabtu..dtg arr..try bakso kat situ..mmg best..

dekat sgt dgn umah aku nih.