Saturday, June 20, 2009

Nasi Lemak Antarabangsa,TTDI Jaya


Sarapan pagi pada hari ini ditaja oleh jeps!..hehehe..tq jeps..
Kitaorg bf kat Nasi Lemak Antarabangsa kat TTDI Jaya, Shah Alam..

Tapi aku nasihatkan kat korang.."jgn mkn kat sini lah"..nak tau knp?..jeng--jeng--jeng

1) Rasa sambal dia yg tiada rasa..*mcm mn tu?*..kaler jer merah..masin takde..manis takde..plain jek rasanya..haih..

2) Harga yg amat tidak berpatutan..makan bertiga jek tp kena RM40 lebih..mcm hampeh!..

Mari kita lihat apa yg telah kitaorg mkn..

Jeps mkn nasi lemak + sambal kerang + ayam goreng

aku & laki mkn nasi lemak + ayam goreng

"saya tak mkn apa2 hockay!"

aku order air asam boy

Aida order Teh Tarik..(air biasa2 so tak pyh snap gambar!)
Laki aku order Nescafe..(air biasa2 so tak pyh snap gambar jugak!)

"Saya minum air laici jek ok!"

So...korang rasa apa yg buat mahal sgt tu?..

Anyway...sape2 rasa nak kena taja mkn..boleh la contact minah ni...hahahahh!!*larikk

2 comments:

Emy said...

kene set appointment ke kalau nk dibelanjakan? kalau nk dikorbankan kene buat appointment jgk ker??

RizQin said...

kalau nak buat korban..rasanya tak payah..serkup guna guni jek..heheh