Tuesday, June 23, 2009

**..mari cikkap..**


Setiap pagi nak g keje..mcm ni lah keadaannya..

touch up pipi skit..

Dagu pun kena touch up yer puan2..

canteq tak saya?..

kecik2 dh pandai nak cikkap..

bapak dia marah..tp kalau tak bagi kan..melalak pulak..haih!
Betul cakap org2 tua..anak2 ni meniru apa yg mak bapak dia buat..sbb tu kita kena tunjuk contoh teladan yg baik kpd anak2..betul tak?

4 comments:

Emy said...

arieana pn pantang tgk aku cikkap harus la dia pn muncung2kan mulut dia nk pakai gincu!!

Yezzaaa19 said...

Hahahaha...dah anak dara..mcm tu ler..

pn_fateen07 said...

yang adeeb pulak.. lagi menakut kan uollss... lepas minum air guna straw dia akan buat straw tu macam rokok.. haaa.. hangin aku..

RizQin said...

itu ikut bapak tu fateen..apa nak takut..?

kalau dia ikut nko..mmg takutt