Friday, June 12, 2009

Majlis Farewell En. Noor Azlan


Senyum!

Hari ini adalah hari yang menyedihkan kerana kami akan berpisah dengan boss yang baik..huhuhu..15hb ni, beliau akan bertugas ke *N*D...me so sad...

Beliau bukan sahaja seorang boss pada kami tp juga seorang rakan dan teman bergossip yang terbaikk!..heheh

Kebaikan beliau yang paling legend ialah memberi angpow ketika Hari Raya (kurangla duit raya aku tahun ni...) *sambil mengelap air mata..

Anyway boss, aku doakan ko berjaya di tempat kerja baru, naik gred, tambah gaji (jgn lupa bagi aku..) dan berentilah merokok tu..tak baik untuk kesihatan mu..u will be missed boss!..tiada org ley ganti tempat ko dlm hati aku..haih!

Majlis berlangsung kat tupai2

Kitaorg mkn kat dalam

Mkn kat luar pun voley

Ni pun boss aku..yg paling comel tu la..hehe

Lauk pauk yg telah diorder

Aku order air yg paling mahal kat sini..rege dia RM5 lebih..biasalah konsep boom boom pow diamalkan disini..boss bayar..aku pow!..heheh..ni air dragon fruit with longan..sedapp

No comments: