Friday, June 19, 2009

Jangan Dekati Aku!

perghhh!! tajuk cam haper kan..heheh

masa tgh cikkap2 sebelum g keje..aku terdengar eryna marah2 sensorang kat dlm bilik..aku pelik ar..dia marah siapa..siap lari2 lagi cam kena kejar!..

aku pun jenguk arr kat pintu..apa hal lak anak dara aku nan sorg nih..rupa2nya..dia tgh marah shadow dia sendirik!voley?..hahahh!!..Dia rimas katanya mende tu asyik ekor dia kemana dia pergi..so dia marahlah tak kasi ikut..siap jerit2 kat shadow tu!..panas baran tul!..

Dia tanya aku.."mama tu apa?"..aku jawab la.."tu shadow nina la..knp nak marah2..mama pun ada satu" (sambil tunjuk kat bayang-bayang aku)..hehe..baru nampak dia sengih..suka la tu sbb sama2 ada satu..

hai..mcm2 la anak dara aku nih..


2 comments:

Yezzaaa19 said...

hehehe..lwk ler eryna nih!..

RizQin said...

tu la..garang tau minah nih..dgn shadow pun dia leh bawak gaduh..inikan ngan budak2 sebaya dia..huh!..tak tau la kat taska cam mn..