Friday, June 5, 2009

Balik Kg 5/6 - 7/6/09 ~ Day 1


Sempena cuti panjang hari tu, aku sekali lagik balik kg berkonvoi dgn Uji sekeluarga..CT pun ikut sekali..tp kali ni laki aku turut serta..dia drive..dia menyesal tak ikut hari tu sbb kitaorg dpt mkn udang puas2 kat kg..aku bwk balik udang kat dia 2 kg jer hari tu..padan muka..hehehe..sape suruh tak ikutkan..

Mak yg beria-ria suruh kitaorg balik..ajak tengok rumah dia yg dlm pembinaan tu la..mn tau ada yg tak betul, boleh la bg idea & dan juga sponsor yg mn patut..(biasalah tu)..

Sampai jer sana, eryna & sepupu2 dia pi serang kebun atuknya..byk buah kuini dh masak..budak2 ni bukannya apa..sebok nak main buai dan berlari-lari kat kebun..sib baik ada pak su nak melayan diaorg nih..



Geram betul dgn eryna..tak kasi org ikat rambut..nak snap muka pun tak nampak..terpaksalah pak su dia pegang rambut tu..

Mengekor jer mak tok kat kebun..



Ni lah rumah baru mak aku setakat 5/6/2009..

Tak sabar nak raya tahun ni kat umah baru...

Siap bawak bekal bubur sambil tgk umah tu..

Sebelah malam pulak..kitaorg pi Pantai Hiburan sbb nak tgk 'Pesta Pantai'..ingatkan apa bentuk pestanya..rupa-rupanya..fun fare...diaorg kat sini panggil pesta..duh!

Uji & Irfan jer beria naik mende alah ni..kitaorg semua tukang perhati jek..tengok gelagat org..hehe

2 beranak ni tak abis2 nak main itu & ini..

So, sementara tgu diaorg berdua habis main..aku pi tikam itik ni utk eryna..mana tau dpt hadiah besar..kuikuikui...try punya try dptlah sepucuk machinegun utk anak dara aku tu..perh!ganaz punya toy!

Muka2 yg tgh menunggu Uji & Irfan yg naik sheikh main game tak hengat! (sama sebok dgn org2 kg kat sana...motif?)

Tgh lepak2 minum tepi pantai..kami nampak org berkerumun tgh main tanglung..sebijik-sebijik tanglung dilepaskan ke udara..

motif melepaskan tanglung ke udara?..pasang niatkah?mak dinch hui..

Muka dah ngantuk..nak balik tdo..sambung besok jer la..zzzzzzzzzz

No comments: