Monday, May 25, 2009

Weh sama tak?hehe





Korang..sama tak budak2 ni ngan karektor kat atas?..hehe..mmg truly die hard fan of upin & ipin nih..

Mana nak cari baju2 karektor ni ha?..sapa tau?..anak aku cukup suka kartun nih..walaupun tak berapa pandai lagi nak sebut upin ipin tu..tp bila dia tgk kartun nih..dia panggil tul..tul..tul..hehehe..comel sgt..

Kalau sesape tau mn nak cari t-shirt nih..bg la tau k..daaa

4 comments:

pn_fateen07 said...

aku pun nak gak.. tapi salah satu tu size orang tua boleh??? aku nak bagi anak aku ngan laki aku pakai.. kekekekeke....

Emy said...

eh arieana ada baju yg upin tuh.. sebijik ngn budak tu pakai.. nti aku buat entry esok la.. tp besar sgt, arieana tak leh pakai.. eh anne, ko g la beli bj ni kt kedai upin ipin kt shah alam nuh! siap ada restoran lg kt situ.. ni area kedai kt belakang tesco exxtra shah alam..

RizQin said...

ooo...kat situ..aku tau...nnt nak g la..

ko beli baju tu kat situ ke emy?

Emy said...

aku tak beli bj tuh, mmber aku hadiahkan utk arieana.. aku cuti 3 hari nie, arieana tak sihat.. so lenkali la baut entry psl bj tuh