Wednesday, May 20, 2009

Cinta Untuk Ain



“Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati…”

Ece..ceh..nyanyi la pulak..hahaha..

Sape tgk Cinta Untuk Ain last episode semalam?...suka bangat ending mcm tuh..akhirnya kawen gaks ain ngan shahrul..emm..romantiknya...hehe..

Dah lama gilak tak tgk cerita2 melayu tahap jiwang camni..so bila ada drama mcm Cinta Untuk Ain nih..mrasa la layan..semlm..hampir menitis airmata mak tgk scene ain upah org ragut beg shahrul tuh..ia mengimbau kembali saat mula2 perkenalan diaorg..romantik kan..

Paling tak tahan tgk watak Shahrul yg berjaya di bawa oleh Que..jiwang seh!..syahdu pilu bila tgk dia rindu kat ain..huahuahua..Ain pulak keras hati kemain..tp their both mmg berjaya bwk kedua2 watak dgn baik sekali..

Bila la nak ada lagi cerita cintan cintun ala2 hindustan nih..pas abis citer nih..layan desperate housewives jer lah..

6 comments:

Emy said...

kita2 ni DHW jek yg layak tgk.. ke citer tu je yg layak utk kita? mak conpius!!

Yezzaaa19 said...

...Tgk2...(Sambil Angkat Tangan tuh!)....

Okler..cite nih yg aku follow dari mula sampai ending...(cite melayu yg lain..aku x berapa follow sgt...)

pn_fateen07 said...

mek pun tengok gak.. sampai tak nak gerak2 depan tv.. adeeb minta susu pun mek bagi alasan tunggu air masak..kekekkee..

bestkan kalau zaman2 becinta camtu.. bermatian shahrul tu nak kat eton.. opss... silap laks.. nak kat ain.. matila kalau eton baca... ampun.. buk...

RizQin said...

wakakaka..ko ni sajek jek..eh eton masih mengikuti ker blog kita2 nih?..dia skg kat kementerian mn ek?

Yezzaaa19 said...

..Tetiba jer teringat kat eton...

Ninie said...

ceh! gua ingat gua sorang jer yang giler sampai nangis tengok citer nih.. gupenye ramai kawan2 yang "layan"... jiran gua pun ada gupenya...