Tuesday, April 14, 2009

Info Selasa: Secretary Bird..

Rasanya dah lama giler mak tak bersiaran..dh bersawang-sawang dh blog mak nih..hari ni baru ada kelapangan nak mengemas sawang2 nih..hhhhhhhhhashim!...(tersedak hashim kat petronas tu nnt!...hehehe)

mcm ni lah keadaan mak 2 minggu lepas!..mcm2 keje nak buat..ingatkan dh kuar dr company lama takyah la buat 5S..nampaknya kat sini pun kena jd auditor!..koser!!

pe kabar uolss?..wah nampaknya ada yg tak puas hati melepaskan perasaan kat tagboard mak..hehehe..ko rindu aku yer me?...

well..korang tau tak ada sejenis burung ni..namanya secretary bird!..hambik nko!..betapa glamernya profession secretary nih..sampai burung pun nak jd secretary..hehehehe

inilah rupa paras burung ittew!..tang mn yg sama ngan secretary tu tidak ku ketahuan..tp renungan mata burung nih ada sikit mcm secretary yg tak pueh hati jek..hehehe..*tak dpt g dinner la tu kot!..hahahahhahah!!


Nak kata secretary mekap mcm tu pun..tak pernah lak aku jumpa..ahaks!

okeylah..nnt aku update lagi..daaaa

3 comments:

Yezzaaa19 said...

...Ye ke..x tau punn..glam gak secretary bird nih ek...ehhh..secretary bird nih jantan ker betina???

RizQin said...

jantan betina adaaaaa...hehehe

Emy said...

huh, hapdate slow sgt.. bohsan aku!