Thursday, April 2, 2009

Dan sebenarnya..


aku minat giler la dgr lagu nih...sejak akhir2 nih..lagu ni asyik main dlm kepala aku jek..pantang dgr lagu nih dlm radio..mesti aku bukak speaker kasi kuat..hahahah!taksub giler..
best la suara minah ni..unik dan sempoi..


Paling best pasal Yuna nih..dia pandai main gitar dan tulis lirik sendiri..dan..tutup aurat gitu!..

oh bulan..
enggan melayan diriku lagi..
pabila...
airmata membasahi pipi..
dan lagu-lagu di radio... seolah-olah memerli aku..
pabila...kau bersama yang lain...

adakah perasaan benci ini
sebenarnya cinta..
yang masih..bersemadi untukmu...
dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyuman mu itu...
kau juga merindui aku..

ku enggan berpura-pura ku bahagia..
ku enggan melihat kau bersama si dia..
oh ku akui cemburu mula menular dalam diri..
pabila kau bersama yang lain..
pabila kau merenung matanya ku rebah jatuh ke bumi..
di saat kau benar-benar mahu pergi seperti ku bernafas dalam air..

dan sebenarnya
aku rindu..
aku tak mampu tanpamu...

8 comments:

pn_fateen07 said...

mek pon ske lagu nih.. ari2 on lagu ni jer.. sampai jiran2 mek kat opis nih bosan...

RizQin said...

weh...bagila aku...huhuhu..send la guna email..

Emy said...

send kt aku gak.. aku nk dgr.. nape aku tak tau lagu nie, or tak perasan..

Yezzaaa19 said...

...yeyeye..mak pun skerr lagu nih!...suara dia..marvelous!...

pn_fateen07 said...

aku try email ek..

Manusia Yang Lupa said...

lagu2 yuna mmg sweeeeet!!!!! i love u,yuna!!! keep it up!

Manusia Yang Lupa said...

YUNA!YUNA!YUNA!YUNA!YUNA =)

Manusia Yang Lupa said...

Jom kwn2 kita sokong industri muzik tanahari.x mustahil 1 hr nati yuna bleh jd mcm taylor swift