Saturday, February 28, 2009

Upin & Ipin...Pengembaraan bermula...


Pagi2 lagik kitaorg anak beranak dh bgn tdo...mmg dr awal lagi apis dh plan nk bawak eryna tgk wayang citer Geng...ala yg ada upin & ipin tew..

Kitaorg decide nk tgk dekat ioi jek..senang..dekat jek dgn umah..roller shutter panggung lum bukak lagi tp kami dh tercangak dh depan tu..kitaorg breakfast pun kat mcd bawah tu jek..
dgr citer tiket cpt abis..so kitaorg tak nk la ketinggalan kann..
mmg dh ramai pun org tgu kat depan roller shutter tu semasa kami sampai..semuanya mak bapak yg bawak anak2..ada tu cam rombongan sekolah jer..

Kami tgk tayangan yg paling awal..sbb ptg nnt nak g birthday party anak emy pulak..
Fyi, ini first time eryna g tgk wayang..semuanya bergantung pada hari ini...sekiranya eryna fail hari ni..aku tak kan bwk lagik dia tgk wayang tp kalau eryna lulus dan tak buat perangai..kitaorg akan bawak lagi di masa2 akan dtg..ini janji mama & papa..
sure dia pelik kan nape dok dlm gelap semua org nih...hehe..Tgklah muka dia..kusyuk semcm..tak berkedip biji mata..

Nampaknya eryna lulus ujian hari nih..baik tul anak mama nih..lain kali mama bawak lagi yer..

Mmg best la citer nih..eryna pun dh pandai ikut tagline "betul..betul...betul" tu tp bunyi pelat sikit la..hehehe..

Pas abis citer ni..kitaorg balik umah jap tukar baju & berlepas ke umah emy...

No comments: