Thursday, March 26, 2009

Sepasang Kurung Raya

aku suka tgk eryna bila dia pakai baju kurung..cute sgt..mcm org besar..hehe


Dah pandai pose depan camera

Ni baju raya dia tahun lepas..kainnya sepattern dgn aku..dari terperuk dok dlm lemari..baik pakai..takut nnt dh tak muat..dah la dia cpt tinggi..

Tgklah aksi dia baru balik dari taska nih..ceriakannn..senang hati aku kalau tgk dia hari2 mcm ni..

Dah penat pose berdiri..duduk pulak..alahai anak dara aku sorg nih..


'Jom balik mama..Spa Q dh start nih"...hehe

3 comments:

Emy said...

budak kecik mmg comel pakai bj kurung! arieana ada 2 pasang.. 1 dh tak muat, rugik jek.. yg lagi 1 ok.. tp tak sesuai la nk bawak g school, tak laju berjalan lg.. kang tersadung..

pn_fateen07 said...

kejap2 aku tengok eryna ni cam muka ko.. jap lagi aku tengok cam muka hapis lak..

RizQin said...

hahahaha!!as long as masih muka kitaorg berdua takpe lagik..kalau ko tgk dia dh mcm muka x boyfrend aku..tu ada sikit masalah laaa...hahahah!!