Saturday, March 21, 2009

alahai anak daraku..

Pagi2 lagi dh sebok makcik ni bgnkan org..hai masa ni lah aku nak tdo puas2..dia pulak sebok ajak jalan..

Tgk tuh..dh siap kemas2 handbag dia..nak tau apa ada dlm handbag dia tu?..ok..kasi rapat saf...hehe..

"I can't leave my home without these 5 things hockay!"

"my hi-tech gadgets"...hehehe

"my girl things"

"A book!"

"and..lastly my ray-ban"

Ntah apa lagi dia nak bawak tuh...?



"Okis..i dh ready nih..emm..mana supir kita ni mama?..tak sampai2"

Haaa tu dia dh mai!..ekekeke

Selepas sarapan pagi..kitaorg bertiga ke ioi Mall..saja nak tgk new wing ioi mall yg baru di extended kan ittew!


Tak byk lagi kedai yg buka..tp aku sgt gumbira sbb dinch perlu lagi ke Ikano utk membeli belah krn apa yg ada di sana terdapat di sini..yeah!.. (kalau nak tau apa..kena lah pi usha sendiri hehe..)

3 comments:

Yezzaaa19 said...

...pandai btol anak ko ek..leh jadikk actress nih!..best ker..wing baru tu???..cecece..ada ler alasan aku nak g sana pulak!...

Emy said...

oit ada apa kt sana yg sama ngn ikano! aku nk tau gak!! bgtau cepat!!

RizQin said...

emmm..adaerr..laaa