Wednesday, March 25, 2009

**New Brand On The Block**

weh..sebenarnya aku takde story nak bgtau hari nih..so aku pun belek2 la folder pic2 yg aku ada..belek punya belek..aku terjumpa pic nih!...hehe




Tak sangka kan fatin ni vini tokey baju ropernye!..sikit tak habaq kat kita noo..kuikuikui..

aku jumpa brand mizi ni masa jalan2 kat tesco..hehe..apa lagik..terus lah snap..laki aku bengang jek sbb g mn2 pun sebok nak tangkap gambar..ngalahkan photographer kaedahnya!!

So..sape2 yg berminat nk pakai brand ni..sila2 lah ke tesco..hiks!

2 comments:

Emy said...

kalau mcm ni senang mintak %!

pn_fateen07 said...

kantoi lah pulak.. mek kan nak kadi macam KLS, jual produk sendirik..!!