Friday, March 20, 2009

Gara2 Durian!

Semlm aku cuti..anak aku demam gara2 mkn durian!..bapak dia bwk blk durian petang kelmarin..bukannya byk pun..2 bijik jek...tapi rege sebijik RM15!..mahal tul durian skg kan..

2 bijik pun cukuplah..aku ngan bapak dia je nk mkn pun..tp tak sangka lak eryna ni pun sama sebok nk rasa durian tu..

Mkn pun takat cuit2 jek..seulas pun tak abis..saja nak meramaikan majlis!..

sedap kot..sampai menjilat jari!..hehe

Tapi comotnya bukan main..mcm mkn berguni!

Pas abis mkn lepak tgk tv..eryna lak..emm mcm biasalah..main pondok2..hehe

Bila menjelang mlm jek..tetiba jek suhu badan dia naik..hidung tersumbat berbagai..argh!!tak boleh nk tdo..asyik merengek jek..menyesal pulak bg dia rasa durian tu td!!..Pasni tobat tak nk lagi mkn durian dpn dia!!..

Keesokan paginya..terpaksalah aku amik cuti..bawak g klinik dgn bapak dia dan singgah breakfast kat abc..pastu bapak dia g kejelah..tinggallah aku sorg melayan kerenah org demam semlm..

Asyik memerap bapak dia jek..mkn lain tak nk..bg lolipop nak pulak!..ish..ish..ish..

4 comments:

Yezzaaa19 said...

..bestnyer mkn durian!..aku nak carikk durian 'musang king'...tapi kat mana ek???..sodap giler!..(Tuh pun..Hj. Mok..bagi kat KZ..dpt ler merasa...)..

RizQin said...

musang king tu yg kaler kuning pekat tu ke?pastu rasa dia pahit2 sikit?

Emy said...

ehh.. psl durian ke leh demam? kot mmg nk demam..

arieana mggu ni selsema jek.. tak demam pulak..

RizQin said...

atte..idok la teme tahu!..rase nye mmg doghian punya he..