Sunday, March 22, 2009

C.I.N.T.A. K.I.T.A...

Hahahahha!!..apa yg aku nk citer nih takde kena mengena dgn tajuk lagu tu tapi pasal alphabet la jugek!

ayark!..hingus tak hilang lagi..sian still demam kaedahnya..

Anak aku skg dh pandai hafal ABC sampai G..hehe H sampai Z tak expert lagik..hehe..Kalau balik dari taska..mesti mulut dia sebok baca ABC ni atau lagu Happy Birthday atau 12345678910 (In english or Melayu)...mak suker sgt!..


Haaa...hari nih..dh pandai baca news paper!..*amboi propah la sgt kannn!...kuikuikui..Kalau iye dh masuk berita la kann..budak umur 2 tahun dh lancar baca newspaper..heading dia!..

Tgk tu ruangan apa dia baca?..definitely la ruangan sales!...hahahahhaha!pompuan la katakan..hehe

4 comments:

Emy said...

suka tgk rambut eryna, tebal ko! sorok duit syiling mesti tak jumpa balik! tgk la pakai sepit rambut pn, nampak tak nampak! betapa tebalnyer rambut dia..

pn_fateen07 said...

seronok kan tengok anak dah pandai itu..ini..

RizQin said...

Emy: rambut dia mmg lebat giler!dah la kerinting..tak nk bg org ikat pulak..rimas aku tgk!..aku nk potong..bapak dia tak kasi pulak..huh

RizQin said...

Fateen: mmg seronok biler anak dh start pandai cakap..bila dh pandai ckp..pandai melawan pulak..!nak jer aku kutil2 mulut tu...hehehe