Thursday, January 15, 2009

Mesej Dari Diva Divana..hahahhaha!!

Aku betul2 terharu dan sebak hari ni uolls..aku betul2 tak sangka blog aku ni ada peminat..(sambil2 lap mata..)...

Dr pagi td lg tak putus2 aku menerima panggilan telefon & email dr peminat2..semuanya angkara aku mengubah status blog aku ni...bukan main marah lagi diaorg dgn aku?..apa ko hengat aku nih penglipurlara ko?astro megadrama pun nk kena bayar taw..baru leh tgk!..(motif tetiba meroyan?!)..hahahaha..mesti jiwa uolls bergelora nk baca blog mak ni kannn...hahaha!!..larikkk

mak bukannya apa uolls..mak kenalah berhati2 dgn mamarazzi/paparazzi a.k.a terrorist nih..mak tak nak lah nnt tiba2 citer2 & gambar2 mak yg melert ni dijaja sana sinikannn..motif org yg venci mak pun suka baca citer mak???..pelikkan uolls..

Ingin mak tegaskan di sini..tujuan mak tulis blog ni hanya untuk menghapdet peminat2 mak tentang aktiviti2 mak ..dan secara tak langsung jugak utk menceriakan hari2 mak dan peminat2 mak!..(tak abis2 lagi..ada peminatkah?)..hahaha

Anyway..mak nk inform kat korang..status blog ni hanya sementara saja mcm ni..bila mak rasa dh selamat..mak akan bersiaran seperti biasa..daaaa

6 comments:

yezzaaa19 said...

Hahaha..mak mmg meminati blog nyah nih!!...inilah blog paling best!!!..Jiwa Mak Tenteram Biler Baca Blog nih!!..Layaannnn...

RizQin said...

owh noks..kembang kempis dh puks lekaps mak mendengar puji-pujian ini..

pujilah lagik...larikkk

yezzaaa19 said...

weii..udah2 ler ek..nanti ko nyahhh..terbang tinggi lakk..xleh turun dan pandang ke bawah ler pulokk!!..

emyfazura said...

vavis! (unsur2 jahat!)

pn_fateen07 said...

betul noks.. ko cari lah masa yang sesuai untuk bersiaran seperti biasa ye nyeh... mek pun salah sorang peminat ko jugak noks... tapi kadang2 tu menakutkan la noks bila tengok blog ko ni nyeh...

RizQin said...

Noks..mak baru merasa masuk blog nih..bz tul hari nih..nauzubillah