Saturday, January 24, 2009

Big Food, TTDI Shah Alam


Dah lama sebenarnya nak mkn sini tp tak berkesempatan..malas nak pergi jauh2 semata-mata nk mkn mlm kann..

Tp memandangkan cuti panjang sempena CNY..dan org sibuk nk belanja kita..so apa lagi..lets sajor la..

Sampai sana dh kul 8 lebih..eryna pulak dh tdo..rugi tul..org nak belanja dia tdo pulak..hehehe

Tempat ni sgt cosy compared to Big Plate..hiasan dalaman dia menarik..ala2 kampung english..hahaha!emm..lagi satu yg aku suka pasal ini kedai ialah muzik yg dialunkan..sgt romantik..ditambah lagi dgn sekuntum bunga rose putih di atas meja..lampu pun dipasang ala2 jek..


Org tu buat pizza depan mata sajok..


Uolls boleh pilih nak mkn kat luar atau dalam..kalau mkn kat luar leh nikmati suasana sikit sambil dgr titisan air dr fountain tew..aman jer rasa..

Masa aku dtg..tak ramai org lagik..tetiba bila makanan kitaorg dh sampai..ntah dr mn org dtg..ramai kemain..kebanyakkannya bwk family mkn2..maybe cuti CNY kot..masa ni lah nak bwk keluarga jln2 & mkn2..


Lamb Grill Aku


BBQ Lamb Apis


Juz mangga tuh mmg pueh hati..pekat & berserat..

So..sape2 yg nak try kedai ni..leh la dtg ke TTDI Jaya, Shah Alam..tepi jalan jek..sonang no nak cari..

1 comment:

amane said...

Ade no fon tempt ni tak?