Monday, December 15, 2008

Teman Baikkk a.k.a Favourite Toy

Anak2 uolls ada tak teman baikk?..maksud aku bukannya org tp cam bantal busyuk ker, selimut busyuk atau teddy bear busyuk?..hehe..

Anak aku si eryna tuh pun ada teman baik dia..ke hulu ke hilir mesti berkepit dgn teman baik dia tuh yg dia panggil sebagai ibi a.k.a baby..hehe..(dia verangan ibi tu baby dia..)

Dlm byk2 anak patung dia tu..si rabbit ni lah yg paling dia berkenan..tak tau lah knp..maybe sbb si rabbit nih lembut & sedap dipeluk kot..hehe..ntahlah..

Sampai dh tercabut mata sebelah si rabbit tew tp tetap menjadi pilihan kalbu eryna..aku nk mandikan si ibi dia nih pun dia tak kasi..nampak tu..dh lokoih!..

Kalau korg perasan..setiap pic eryna mesti ada si ibi nih mencelah sama!!

Kat umah selalulah aku terserempak dia memakaikan lampin kat si ibi nih..pastu tonyoh botol susu dia kat ibi dia nih..kalau tgh tgk tv mesti dia tepuk2 si ibi nih sambil nyanyi (ala2 dodoi la tu kot..hehe)

Semenjak masuk taska nih lagi lah menjadi-jadi..dia masukkan si ibi dlm baju dia!!..konon2 menetek la tu kot...hahahaha!!ish..ish..anak aku nih..(aku belum bersedia nk jd nenek lg taw!!)

Opps..!!mak pun ada ibi jugek!..hahahaha

2 comments:

pn_fateen07 said...

anne.. aku suka tengok anak kau nih.. mulut dia becok tak??? anak kau ni setahun lebih kan umur dia... ko bagi makan apa nyah...aku tengok dalam gambar ni macam tinggi + besar orang nyer... ntah2 besar lagi dari anak aku..

RizQin said...

mmg molot dia becok pun..umur dia baru setahun 11 bln tp tingginya mcm bdk 3 tahun..kalau nk beli baju kena bwk dia sbb takleh refer kat label baju jek..takut tak muat bila bwk blk umah..mkn mcm biasa jek maybe dia jd gini sbb aku selalu urut dia ngan minyak johnson masa baby dulu..