Thursday, December 25, 2008

Majlis Menyambut Menantu Sedara Aku..


Lebih kurang kul 12.30 tengahari aku & eryna kuar g amik mak bapak aku..Pastu terus ke umah pak tam aku kat damansara..park keta kat sana sbb nak pergi satu kereta jek..tak ramai yg g..aku, eryna, mak bapak aku dgn mak tam & pak tam..bapa saudara yg lain semua g sendiri..direct dr umah masing2..

Sebenarnya pengantin ni dh 3..4 pupu dh dgn aku..kira dh jauh tp biasalah kan org perak..semangat persaudaraan tu kuat sgt..bapak aku cukup marah kalau tak nk dtg kenduri sedara mara nih..kalau org jemput mesti pergi..kalau tak pergi..htr wakil pun jadilah..kira aku nih wakil adik beradik yg lain la nih.. :-)

Pengantin lelaki tu la sedara aku..kawin dgn org Bentong, Pahang.


Tak sah kalau g kenduri tak tgk pelaminkan..hahaha

Yg uniknya kenduri kawen nih ialah..ada cak lempong uolls..pengantin lelaki nih cikgu so dia invite la budak2 sekolah dia ni main cak lempong kat kenduri dia nih..

Eryna turut tak melepaskan peluang bergambar dgn kump. cak lempong ittew


Sopan anak dara aku duduk bersimpuh..handbag mama dh jd cam handbag dia..


Masa ni lah nak berkumpul sedara mara dan bersoreh itu ini..pas kenduri nih kitaorg lepak umah pak tam aku..borak2..and then balik umah..


Muka dh letih..

No comments: