Sunday, December 21, 2008

Expo 'apa ntah' di Shah Alam

Hari ahad aku penuhi hajat mak aku nk g expo kat shah alam katanya..nak sgt dia beli baja pokok ngan ikan puyu baka besar..nak buat apa ntah..aku pun tk tau..
sambil2 tu leh bwk eryna tgk kuda, kambing, arnab & rusa kat situ..
manusia..emm mcm biasalah..ramai..lagi2 ada pekan sehari kat area situ..lagilah ramai manusiakannn..


Tgklah betapa ramainya manusia kat situ..


Eii..minat betul aku ngan pokok2 orkid nih..


Pokok orkid lagikk..murah2 jer sepokok nih siap ngan pasu baru RM28



Yg tak best ikut mak aku nih..dia suka tgk satu2 mende tu lama2..so kenalah bersedia dr segi mental & jasmani kalau ikut dia nih..dan tak lupa jugek material yek..mestilah kena ulur2 gak kan..hehe


Daddy aku pun dh bohsan nak tunggu..


Eryna dh start buat muka bosan..hehe




Nak naik kuda pun boleh gak..cuma RM5 sajok..

Eryna lah paling seronok..sbb dpt bwk balik brg2 nih..aku satu pun takde apa nk beli..


Anak kucing yg mengeluarkan bunyi meow..meow..


Buku cerita merangkap buku latihan


Belon doraemon..(mende alah ni dh byk kali aku beli..uwek!)

Lepas tu kitaorg pun balik..aku pun htrlah mak bapak aku balik umah..


Kepenatan..

No comments: